2014-09-05 - 2014-09-07

I helgen blev det inte så mycket bilder som det brukar bli vilket beror på att vi har hittat på en hel del men ändå bara haft det mysigt.
 
Så här kunde man se mig i fredags då jag hade ett möte angående något som kan komma till att betyda mycket för mig men beroende på besked så kommer det att dyka upp mer info på bloggen senare under veckan.
 
I lördags var vi på Center Syd och inhandlade lite födelsedagspresenter till min lillasyster som har fyllt tre och ska fira på lördag.
Inne på BR hittade vi ett så kallat Bracelet Making Kit som prinsen ville ha och eftersom det är bra för koncentrationen så fick det följa med hem.
 
Även jag fick göra armband men det var väl mest för att prinsen ville ha i Italiens färger och Tysklands färger i breda armband som var lite svåra för honom att göra själva.
 
Igår när jag vaknade fick jag ett mer passande armband som var i rosa (om ni har missat så älskar jag färgen rosa) och prinsen gjorde ett till sin faster och ett till min farmor i present innan han skulle iväg.
 
När vi lämnade prinsen på simskola tillsammans med sin faster begav vi oss ut till min farmor som fyllde år den 1e september.
 
En osminkad Lexie.
 
Detta följde med oss hem efter besöket hos farmor.
Älsklingen är glad över alla äpplen och ska nog göra pannkakor med äpplen i och skulle även tippa på att det lär göras äppelpaj som jag inte äter.
 
Som sagt blev det inte så mycket bilder men det har varit en bra helg :)



Kom ihåg mig?