Min helg i bilder

Fredag:

Älsklingen var hemma från jobb för att han var sjuk vilket han fortfarande är tyvärr.
 
Vi passade på att äta vår lunch ute på balkongen då det var så fint väder.
Efter lunchen blev det pluggande med B-uppsats.
Efter suttit ute på balkongen ett bra tag fick jag huvudvärk så jag gick in och satte mig vid skrivbordet för att fortsätta med pluggandet.
Passade på att unna mig lite glass med strössel.
 
När vi väl blev hungriga gjorde vi lite quesadillas vilket räckte mer än väl efter vår goda lunch.
Älskade Milo
 
Lördag:
 
Vi gjorde inte så mycket i lördags då vi båda låg sjuka men vi körde ner till stan en snabb sväng för att kolla på Landskronadagen, dock var det inte så mycket tyvärr.
Efteråt handlade vi lite och väl hemma blev det pluggande och älsklingen kollade lite film.
 
På kvällen var det Champions League finalen och till det hade jag dukat fram dippor och för omväxlingens skull hade vi chips till annars brukar vi ha grönsaker till.
Då älsklingen inte är det minsta fotbollsintresserad satt han och kolla på film i mobilen istället.
Jag personligen är inget fan av Real Madrid men är ett fan av Ronaldo så givetvis var jag glad över att Real vann över Atletico.
 
Söndag:

 Igår var det morsdag och givetvis fick min mamma en blomma av mig, närmare bestämt en solros då hon älskar solrosor väldigt mycket så hon blev glad.
Efter att ha lämnat blomman körde vi och rösta.
Bilderna är tagna vid VästerVång där älsklingen skulle rösta så jag passade på att njuta i solen sen var det min tur att rösta i Sandvången.
 
Efter vi hade gjort vår plikt körde vi och veckohandla sen hem och satte oss framför Valvakan som visade både chockande och hemska besked.
Känns inte alls bra att så många nazister och rasister får sitta i Europaparlamentet.
 
Röstade ni och vad tyckte ni om valet?



Kom ihåg mig?