Bildbomb

Denna bild representerade min #tbt 
I torsdags handlade vi hem lite till midsommar.
Jag tillbringade lite tid med Milo i badkaret tidigt på fredagsmorgonen då vi hade ett himla åskväder.
 
Innan vi begav oss till svärfar tittade jag på film och drack en cider.
Tyvärr togs det inga bilder under firandet så ni får nöja er med denna som är efter vi kom hem på natten.
Vid lunchtid på lördagen när jag vaknade till liv blev det lite crostinis, en xider, läsande och titta på mitt hjärta när han höll på att bygga lite.
Vid fem halv sex på kvällen var det middag hos mamma och familjen. 
Då min syster även flyttade hemifrån för att bosätta sig på andra sidan sundet så fick jag med mig lite saker.
Väl hemma igen på lördagskvällen mös vi till det med lite jordgubbar och fotboll för min del.
Igår blev det min frukost plus två bullar till.
Efter frukost blev det en sväng till Ödåkra för att uträtta lite ärende och på bilden ser ni min älskade lillebror på mammas sida.
 
Nu är där inga fler bilder från föregående vecka:)
 
 



Kom ihåg mig?