2014-07-03: Kväll

Ikväll blev det en tur till Löddeköpinge och inte för ett besök på Center Syd utan för att pappa skulle kolla på F's bil och innan han kollade på bilen passade jag och F på att äta lite mysig middag som ni kan se nedanför.
 
Väl på brandstationen, pappa jobbar som brandman, kollade pappa på bilen för att se om han kunde hitta något fel på den och hur slut resultatet blev vet jag dessvärre inte då jag gick runder lite bara (har inget intresse alls för bilar och dylikt).
 
När vi sedan kom hem från Löddeköpinge hade vi en överlycklig hund som sedan la sig till rätta i soffan.
Samtidigt så passade jag på att öppna ett härligt paket innehållande böcker och vilka det var ser ni nedanför.
 
Vad hittar ni på med ikväll?
Jag ska återgå till Under kupolen eller titta på tv-serien The Crazy Ones på trean:)
 

Haha nej vad söt hund :)

Svar: Absolut är han det :)
Alexandra Lindé

Fin header!

vad gott och söt hund :D




Kom ihåg mig?