NOTD - Vintage Pink

 
Älskar denna färgen väldigt mycket och är glad över att det täckte så bra som det gjorde när det kommer till hur naglarna såg ut innan :)

åhh så fina naglar! va duktig du är:D

snyggt!

Så fina naglar du har, är de äkta? :o
fin färg också! :D

Så fräscht att måla naglarna!

SNYGGT!

SV: Jo jag vet men ibland känns den faktiskt lite jobbig för att vara en ungdomsbok, jag läste den i 8.an tror jag och den var så sorglig, ja kolla på den boken, den är helt underbart bra!

Hahah ja dom är härliga dom är från pappas tid, när han var ung, och sen har vi fått fler likadana när vi varit utomlands som jag tagit med :D

puss

Hej!
Nu har jag startat igång en helgens bloggtävling på min blogg!
Jag skulle bli jätteglad om just du anmälde dig och reglerna är väldigt enkla.
Kram :)

http://kajzas.blogg.se/2014/may/helgens-blogg.html#comment

Vilken fin färg! Är det dina riktiga naglar eller vad använder du? : )




Kom ihåg mig?