Håret

Innan idag när jag duschade passade jag på att prova min Colour boost Silver Blonde i hopp om att kunna se någon skillnad vilket det blev även om den var liten.
 
 
Dock glömde jag ta en bild innan jag började men jag märker själv det blev lite bättre så nu ska jag fortsätta använda denna hårinpackning och silver schampo och balsam ett tag framöver.
 
Allt handlar om att ha tålamod och det ska jag banne mig ha nu.
Efter det gula har försvunnit och jag blivit helt blond ska jag använda mig Colour boost Sand Blonde för att få håret till en askigare ton :)
 
Har du blonderat håret och har gula skiftningar så rekommenderar jag er till att utöver silver schampo och balsam använda Moods Colour Boost Silver Blonde :)

Du har jättefint hår! :-)

Sv: Tack så mycket:) Vad ska du hitta på för skoj idag?? =) KRAM

härligt! lycka till nu då!




Kom ihåg mig?