Bilder från igår

Igår fick jag hämta min lillebror som går i förskoleklass och det var så fint väder denna gången att vi gick hem trots han var trött i benen och ville ta bussen hem.
 
När klockan var runt sex var det dags att hämta prinsen hos sin farmor och innan vi skulle köra ville han visa att han kunde cykla på sin nya cykel som han hade fått.
 
Eftersom det var födelsedagsbarnet som fick bestämma maten så blev det Mc Donald's och jag tog en Chicken Bacon Melt som är riktigt god :)
 
Efter vi åt och det var Vem Vet Mest på tv:n så tog han sin platta och provade den.
 
När det äntligen inte var något jag skulle se så fick han nu prova sitt Star Wars spel till Kinect vilket han tyckte var roligt.
 
Efter att ha spelat ett tag fick han sluta och då kollade jag och älsklingen på hockeyn.
 
Vilket i sin tur ledde till att någon titta på film på sin platta.
 
Sen mitt i allt så var där någon som kom ut i sina nya fotbollskläder och målvaktshandskar (han fick även Sverige tröja och shorts men det är Italien han tycker bäst om).
 
Hur tillbringa ni er fredag? :)
 
 

Så härliga bilder! :)




Kom ihåg mig?