2014-05-15

Idag har det varit en dag som började lugnt med plugg i egen takt och lite tittande på Glee som innehöll en del bra låtar i avsnitt 18 (tror jag det var).
I det avsnittet kunde man höra en remake på bland annat Wake Me Up och The Story of My Life.
 
 
När klockan blev halv fem körde vi och hämtade prinsen från dagis för att sedan köra och handla till söndagens kalas för honom då han fyller 6 år imorgon vilket känns konstigt även för mig som varit med i halva hans liv.
Vi körde först till Coop Forum och handlade en hel del där, sen blev det ner till City Gross där vi handlade lite och avslutade med Kvantum och tog det sista så nu känner vi oss klara i alla fall med den saken.
 
När vi väl kom hem igen blev det lite spelande för prinsen och mig (han provade Modig sen skulle jag spela Just Dance 3 och han fick välja låtarna = slutkörd Sandra) under tiden som älsklingen grillade.
 
Kvällens middag blev grillad karrekotlett tror jag med mini-rösti, sallad, gurka, tomat, mozzarella, chili bearnaisesås och vanlig bearnaisesås :)
 
Nu kollar jag på Köksmästarna och hockey (Sverige - Frankrike) samtidigt som jag läse i Godnatt Mister Tom :)
 
Hur tillbringar ni er torsdag? :)

Glee är verkligen så bra! Åh så himla mumsigt det där såg ut! :)

Glee är verkligen så bra! Åh så himla mumsigt det där såg ut! :)

Vad gott det såg ut! :-)

Sv. Tackaar :D

åh glee <3

Vilken god middag :)

sv: Ja, jag kollade Grey's. Det är alltid lika bra, bästa serien :)




Kom ihåg mig?