Mysig tisdag

Började med att ta ut denna underbara bebis.
 
Sen åkte jag in till Malmö för att träffa denna härliga tjej och där bestämde vi oss för att åka till Helsingborg.
I Helsingborg gick vi en del för att komma till stranden och hamnade på Gröningen så vi bestämde oss för att sitta ner och äta glass.
Under tiden vi åt glass njöt vi av solen, glassen och pratade en hel del om väldigt mycker.
Efter ett tag bestämde vi oss för en sen lunch på Graffiti där vi hade trevligt sen åkte vi hem.
 
När jag kom hem var det nästan dags för att bege sig till prinsens fotbollsträning och det gick bra för honom fast han var lite seg ibland men det är inte så konstigt i denna värmen om man inte är van vid dwet.
 
Efter fotbollsträningen körde jag och älsklingen till Lill-Olas och tog kvällsdopp.
Vattnet var 20 grader och på biilden ser ni min snygga frisyr efter att ha badat.
 
Efter kvällsdoppet blev det dags för grillat och det satt inte fel speciellt inte till fotbollen.
 
Hur tillbringa ni er tisdag?
 



Kom ihåg mig?