Antikmässan i Helsingborg

Idag har jag, prinsen, F, F's pappa och fru gjort en trevlig utflykt till antikmässan i Helsingborg.
Jag sa till F att om prinsen blev uttråkad så kunde vi två gå en runda och kanske kolla in HIFs arena då han av någon anledning har fått för sig att han håller på just HIF i Allsvenskan. 
Givetvis blev prinsen inte uttråkad det minsta trots att vi spenderar några timmar där inne och han tyckte det var roligt.
 
Här nedanför kan ni se lite bilder från dagens trevliga utflykt:
 
 
 
 
Där var mycket fint och man önskade att man var miljonär då man ville ha så mycket där inne.
Eftersom F är så snäll och underbar så fick jag en snygg gammal puderdosa som ni ser här nedanför.
 
Jag har planer på att använda den men vet inte hur jag ska rengöra den man applicera pudret med :/
Ingen som har något bra tips?



Kom ihåg mig?