2014-07-06: Mysig söndag

Dagen började med lite städning här hemma och när klockan närmade sig ett bestämde vi oss för att köra till Lomma Beach istället vilket var trevligt.
Där var mycket folk och man låg nära på kändes det som men trots att de flesta var barnfamiljer så var det lugnt till skillnad från stränderna här i Landskrona.
 
Efter att vi var där i cirka tre timmar var det dags att köra hem för F skulle iväg och handla.
När vi kom hem gick jag raka vägen ut på balkongen och satte mig där för att fortsätta sola då jag inte tyckte att jag hade fått någon färg på stranden.
Efter att jag hade suttit där ute ett bra tag var det dags för att börja med maten som bestod av hemmagjord pizza (godare och billigare än att ta från pizzerian).
När vi hade ätit middag startade vi tredje filmen som vi hyrde i lördags då vi avverka både American Hustle och Vendetta i lördags.
Filmen Lone Survivor rekommenderar jag verkligen då det är en rörande film baserad på verkliga händelser. 
Efter filmen startade jag bonusmaterialet och då fortsatte mina tårar rinna ännu mer.
 
Nej, nu ska jag försöka hitta något att ha på mig för klockan ett ska jag hämta min lillebror :)
 



Kom ihåg mig?