2014-07-05: Utflykt och annat

Dagen började klockan åtta med att gå på morgonpromenad med Milo.
Efter morgonpromenaden var det bara till att göra vid sig lite för att sedan bege sig ut på dagens utflykt.
Dagens utflykt bestod av ett besök i Ängelholm där det var The Italian Village och brännbollsparad i trevligt sällskap bestående av mormor och morfar.
Efter paraden gick vi en runda och kolla i de olika stånden sen blev det lite lunch.
Nedanför ser ni en fin bild på min mormor och morfar.
Efter lunchen fortsatte jag, F och mormor att gå i stånden där vi fick glass som jag givetvis glömde bort att fotografera och sedan letade vi efter en god parmesanost till mamma.
När vi hittade parmesanost sa vi hej då till mormor och vi kollade lite på olika olivoljor, balsamvinägers och liknande.
Givetvis handlade vi också till oss och inte bara till mamma.
När vi sedan kom hem från Ängelholm och varit inom en sväng hos mamma var där en väldans glad hund.
Jag tyckte bilden sa: Äntligen är ni hemma igen!
En minut senare somnade Milo igen.
Väl hemma passade vi på att vila lite innan det var dags för att bege sig på kalas så jag började lyssna på ljudbok.
Efter kalaset och vi hade kört Fs syster till Helsingborg körde vi ner till Hemmakväll.
 
En lång och aktiv dag var det men trevligt har ví haft det :)



Kom ihåg mig?