Vinn ekologiska produkter

Nu har du chansen att vinna två underbara och ekologiska läppcerat som dessutom är Fairtrade certifierade.
 
Tävlingsreglerna är väldigt enkel och jag har bara en regel:
 
Motivera varför just du ska bli vinnaren till dessa två läppcerat.
 
Vill du ha en extra chans så får du gärna tipsa om tävlingen på dina sociala medier där du skickar med länken till ditt blogginlägg eller hur du nu har valt att tipsa :)
 
Tävlingen avslutas den 30/5 23.59 så lycka till :)
 
 

åh jag skulle jättegärna vinna för att jag ofta har torra läppar och det blir så jobbigt att hela tiden slicka sig om dom. har provat lypsyl och apotekets men inget riktigt funkar på mig :/

Åh jag är med!
Jag älskar lypsyl av alla slags sorter, men jag hade faktiskt gett dessa till min syster som är otroligt torr om sina läppar och behöver något som verkligen fungerar. Det ser ut som dessa skulle passa perfekt!
kram♡

Jag är hemskt gärna med, då jag alltid har torra läppar och använder mig av alla olika läppbalsam. Man blir lätt trött på de gamla, några nya favoriter hade inte skadat :)

Jag är med!
Jag klarar mig bra men mamma har alltid spruckna läppar - kanske en försenad Mors dag-present?

Jag vill vinna cerat till min miljömedvetne make så att han alltid har pussvänliga läppar när det behövs. :) Kommer säkert behöva en och annan puss framöver, har t.ex. en förlossning att ta mig igenom...




Kom ihåg mig?