Gårdagen i bilder

Prinsen och Milo på förmiddagen.
 
 
Halv tre var allt färdig dukat och i ordning så då hade man en otålig 6 åring som hoppades på att gästerna skulle komma snart.
 
Jag passade på att ta en outfit bild när jag var färdig.
 
Har inte fotat alla presenter men här kommer två bilder på presenter han fick igår som var fotbollsrelaterat.
 
Han fick 2 Manchester United täcken och kuddfodral så när gästerna hade gått fick jag bädda sängen med detta fina påslakanet och kuddfodral.
 
Han fick gardiner i Man. Utd och skrivblock, skrivunderlägg, klistermärken och även en pärm som inte kom med på bilden.
 
Som ni ser så gillar prinsen Man. Utd och ingen är gladare än mig över det då det är mitt favoritlag i Premier League (hoppas att han fortsätter gilla laget sen).
 



Kom ihåg mig?