Eurovision 2014: Mina favoriter

Här kommer mina favoriter från årets Eurovision i utan någon vidare ordning,
 
 
 
 
 
 
 
 
Vilka hade ni som favoriter och tyckte ni att rätt låt vann? :)
 
Jag tyckte helt klart att Conchita var en värdig vinnare medan F tyckte bäst om Armeniens bidrag och har haft den på hjärnan sen semifinalen typ.

jaa, svensk pizza är riktigt illa håller med. ska man ha en någorlunda fräsh får man betala betydligt mer och leta bra länga bland finare restauranger gissar jag. har tyvärr inte ätit pizza i italien, men kan tro att de har helt andra råvaror på sina. fet deg, fet ost och konserverad tomatsås med nån slemmig gammal skinka/kebabkött och nån fet dressing funkar inte. men ändå vill man "unna sig" det. sjukt.

SV: Alla kan plantera, man får bara anpassa sig om man kan odla ute eller inne bara! :)

Sv: Tack så mycket! :D Kramis!

det var ju faktiskt många bra i år, med några undantag förstås ;)

sv: tack :)

sv: eller hur? Den är grym :)

SV: Det tycker jag att du bör göra om du skulle vilja odla själv. :) Finns faktiskt mycket man kan odla inne bara man har plats att ha de någonstans vill säga. :) Jag har ju paprikor, körsbärstomater, persilja, gräslök och avokado inne. :) Det finns mycket att odla inne bara man tar sig tid att ta reda på vad bara, man behöver inte ha trädgård för att odla! :)




Kom ihåg mig?