2014-03-31

Idag började jag dagen med att titta på Nyheterna och äta frukost samt läsning.
 
Föreläsningen var intressant och jag var hyfsat aktiv i grupp samtal om boken vi hade läst till idag vilket är stort för mig då jag tycker det är väldigt jobbigt att prata i grupp eller framför andra.
Nedanför är frågorna vi diskuterade om.
 
Utanför föreläsningssalen stod där en vagn med böcker som skänktes bort så jag passade på att ta med mig nedanför.
 
Efter föreläsningen och jag hade vilat lite kom prinsen hem till oss så nu är vår lilla familj komplett igen för en vecka.
Så här cool är han i sin nya keps som jag har köpt till honom.
 
Han provade även sin nya jacka och så här stilig är han i den.
 
Nej, nu ska jag återgå till lite pluggande och snart äta god middag som älsklingen har gjort.
 



Kom ihåg mig?