2014-07-04: Mysig fredag

Gjorde mig en god lunch idag bestående ekologisk fusili pasta, melon, prosciutto och mozzarella.
 
Jag i bilen till Bjärred och Långa Bryggan.
Väl framme i Bjärred valde jag en mjukglass med toblerone chunks och älsklingen tog en mjukglass med jordgubbstopping.
Här har dem lätt den godaste mjukglassen och många åker dit för glassen har jag hört.
Efter vi hade varit i Bjärred bestämde vi oss för att göra ett besök hos min farmor i hopp om att hon var hemma vilket hon var så det blev en glad överraskning.
Där blev det lite tårta för henne och F medan jag åt bara jordgubbar (är inte alls glad för tårta) samt så blev det lite skorpor.
Vi fick med oss farmors egenodlade gurkor hem vilket inte var helt fel :)
Efter farmor körde vi inom Coop och handlade till kvällens väldigt sena middag som bestod av tacos.
När vi hade ätit upp och matchen mellan Brasilien - Colombia började blev det lite gott som ni kan se på bilden här ovanför.
 
Detta är princip vad vi har hittat på och nu ska jag lägga mig och läsa innan läggdags då det blir upp i tid imorgon för morgondagens "äventyr".
 



Kom ihåg mig?