Tävla om fina priser från Ax & Lin

Nu är det dags för mig att hålla i bloggens första tävling där man kan vinna fina priser från det ekologiska företaget Ax & Lin.

Vad är det ni kan vinna då?

Första priset är ett komplett hudvårdskit som består av refreshing toner, facial moisturiser och foaming cleanser som är av märket Gaia.

Andra och tredje priset består av en foaming cleanser.

Mina recensioner: Facial moisturiser och foaming cleanser

För att vara med och tävla så gäller följande:

Gilla Ax & Lin på facebook

Svara på frågan: Vilka kategorier har man delat in produkterna i? (svaret finns på deras hemsida)

För extra chans till att vinna:

Berätta om tävling via din blogg, facebook, instagram eller twitter men glöm i så fall inte att bifoga länk i kommentaren.

Gilla Life of lexie på facebook

Gilla LexieLinde på instagram och LexieLaser på twitter.

 

Tävlingen avslutas kl. 23:59 måndagen den 14e.

Vinnaren kommer att meddelas på Ax & Lins hemsida, facebook, här på bloggen, instagram och twitter.

 

Lycka till!

man kvinna baby gravid
gillar på fb som annica la sundström
hoppas på tur för dessa produkter är otroliga :)

Vilken rolig tävling. Produkterna delas in i kategorierna efter vem som ska använda dem. Kvinna och sen kan man enkelt klicka efter vad man behöver exempelvis just refreshing toner. Har gillat Ax & Lin och Life of Lexie. Samt skriver ett inlägg och tipsar om tävlingen på min blogg. Alltid kul att få testa nya ekologiska produkter. Hoppas jag vinner :)

Måste erkänna att jag inte fattar hur du menar m frågan ;)
produkterna man kan vinna? ligger under kategorin "kvinna"
Annars finns kategorierna "man", "kvinna", "baby", "gravid"
https://twitter.com/FrkenNilsson/status/453797894060257280
Följer och gillar på alla ställen numer :)

Har inte sett dessa produkter innan men efter att ha läst på så är det något som verkligen måste testas av hela familjen. som har stora problem med att hitta produkter som passar just oss.

Gillar på Fb

Det delar in i
Man
Kvinna
Baby
gravid

Man
Kvinna
Baby
Gravid

Hej, deras produkter är indelade i 4 kategorier; man, kvinna, baby och gravid :) Jag gillar både Ax & lin och dig på facebook samt följer dig på twitter och på instagram(men kunde bara hitta en annan än LexieLaser). :)

Vill gärna vara med och tävla. =)
En eventuell vinst tänkte jag skull gå till mitt före detta bonusbarn, en kille i 12 års åldern som skulle behöva lite hudvård.
Jag använder sedan tidigare Gaias produkter men de för torrare hud och är supernöjd.
De är indelade i Man, kvinna, barn och gravid.




Kom ihåg mig?